Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç girişimci desteği alırsan 1 yıl bağkurunu devlet ödüyor. 75bintl'ye kadar gelir vergisi ödemiyorsun. Bunları muhasebecinle görüşmen gerek, direk o sana daha detaylı bilgi verip işlemlere başlayabilirsin
1 yıl sonra bağkur durumu ne olacak? Ödeyebilecek kadar büyüyemedik diyelim. Borçlancaz mı?