Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebecine yapacağın iş dalını söylersen vergi levhana işletir ve eticaret yapabilirsin tabi ki. Herhangi bir sorun yok.
Şöyle söylüyeyim, şahıs şirketini adıma yapacağım tüm işlemlerde fatura kesmek için açacağım. Muhasebeciyle görüştüm işlemlere başlamadan e-ticaret yapamazsın dedi. Bu yüzden bilgi almak istedim.