2 yil universite okudugunuz icin sanslisiniz , pmyo girerek 2 yilda orda okuyacaksiniz. Universite mezunu olarak gozukeceksiniz ve rutbe alabilirsiniz. Yunus konusuna gelirsek o biraz şans işi, mesela arkadasimin dayisini izmirde trafik yok diye o donemki butun polisleri trafige atamislardi. Fakat ileride degisiklik yapilabilir.
2 yıl polis okulu okusa dahi lisans mezunu gözükmez. Ön Lisans mezunu gözükür ve komiser yardımcılığı sınavına giremez. Yanlış bilgilendirme yapmayalım