Benim de hayalim özel harekat polisliği yönünde olduğu için bildiklerimi anlatayım.
2 yıllık normal bir üniversite ise pomem'e başvurman gerekli (KPSS), önlisans ve lisans olarak alıyor ufak da maaş farkı var. Eğer PMYO bitirdiysen zaten direkt polis olarak mesleğe başlıyorsun fakat sanırım normal üni sizinki.
POMEM'de 6 aylık eğitim veriliyor eğitim bittikten sonra normal polis olduktan sonra yunusluğa geçiliyor. Öncelikle polis olup bunun hakkında üstlere bilgi veriliyor ve uygun olduğu zaman Yunus polisliğine alıyorlar. Yapman gereken pomem'e başvurup bitirmek. Sonrasında zaten polis arkadaşlar öğrenciler vs. sayesinde istemeden de bu bilgiler kulağa doluyor. Polis soru cevap bölümlerinden de bu konu hakkında bilen kişilerden daha detaylı bilgi alabilirsin. Allah hepimize hayırlısını nasip etsin.