merhaba arkadaşlar Allah izin verirse bu sene 2 yıllık üniversiteden mezun olacağım hep hayalini kurduğum bir meslekti bir motosiklet kullanıcısı olarak da Yunus polislerin de merakım ve bu işe olan saygım ve bağım sonsuz sorum şu nasıl yunus polisi olabilirim nereden başlamam gerekiyor neler yapmalıyım bilgisi olan veya tanıdığı olan birileri yorumlarsa çok sevinirim yolyordam gösterirseniz çok mutlu olurum Hayırlı bayramlar