Hocam
Beni dinlerseniz annenizin adına adsense başvurun eğer aylık gelirsiniz 2k üstü olursa vergi isterler ozaman başvurusunu vergi dairesine düşük gelirler için vergi telap etmezler
Hitiniz boşa gitmesin