Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 aydır oynamıyordum bugün gireyim dedim yine supreme elo ve hile kaynıyor rakip takımda her el en az 2 kişide hile ve soğudum çıktım hemen. Bir bana mı böyle hep diye sormaya başladım kendime..
Güven faktörünüz düşüktür



BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mm de hile kullanmayan kalmadı en iyisi faceit orda da çok çocuk var ama birazcık elo kastıktan sonra gidiyor hepsi
katılıyorum hocam