KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettim ve ilk kez duydum şaka gibi. Harici ekran kartı takılı iken onboard pasif olur ve çalışmaz. Bizide aydınlatırsan seviniriz hocam
hocam benim hp pavilion g6 2212t bilgisayarımda da 2 ekran kartı var amd biri, ccleanerda ekran kartı olarak inteli gösteriyor. fakat amd driver indirip program çalıştırdığında atiyi gösteriyor yüksek enerji tüketimli oldugu icin