@jetbayim; Tesekkür ederim yorumuz icin. Sayfa kaymasini anlamadim. Sayfa gecislerinde ben kayma göremiyorum. Hangi browser'i kullaniyorsunz?
Tasarim icin, forum sadeligini bozmadan neler ekleyebiliriz?
Sayfa geçişi yaptığımda menüde büyüyüp küçülmeler oluyor sanırım bir şeyler geç yükleniyor.Şikayet var tarzı bir tema kullanırsanız daha hoş durur.