Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Woltlab lisanslı diye biliyorum, ayrıca ileride plug-in ve tema sıkıntısı çekebilirsiniz.
Ben de öyle biliyorum. Fakat kurulum ve kullanım bence çok kolay. Bulduğum bir script kolayca kuruldu. Zamanı geldiğinde ödemesini yapmak da sıkıntı değil. Seo olarak da çok iyi olduğunu, googleın acayip devdiğini de başka bir yerden duydum.

https://acemiwm.com/xenforo-vs-woltlab-suite/