@jetbayim; Tesekkür ederim yorumuz icin. Sayfa kaymasini anlamadim. Sayfa gecislerinde ben kayma göremiyorum. Hangi browser'i kullaniyorsunz?
Tasarim icin, forum sadeligini bozmadan neler ekleyebiliriz?