Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin komisyonunu verdigin zaman niye cagirsinlar
başvuru yapar yapmaz şahıs firması kurup adsenseden fatura kesip vergimizi vereceğiz ancak konu ile forumda okuduğuma göre çok kişiye yüklü fatura çıkarmışlar



Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi üzerinize bir hesap varsa o hesaptan faydalanın.
Yada yeni bir hesap açıp reklamları ekleyin gelir gelmeye başlasın bakalım daha bir lira gelmeden maliyeyi düşünmeye başladınız sizde
İşimizi garantiye alalım Sadece ben değil forumda okudum adamın birine 20 bin tl fatura çıkarmışlar.
Sitenin hiti yüksek ama hocam hemen kazanmaya başlar