kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisine şahıs firması kursak her şeyi kuralına göre yapsak fatura falan kessek yine de çağırırlar mı?
Devletin komisyonunu verdigin zaman niye cagirsinlar