Dostum şirket kuran herkes, vergi veren herkes gidip ziyaret etmelidir vergi dairesini. Ha ben uğraşamam, işim var vb. diyorsanız, paraya kıyıp bir mali müşavir tutacaksınız ve o sizin adınıza tüm işlemleri halledecek.