Hocam haklısınız ama kaçırdığını birkaç nokta var. Sanal şeylerin elbette bir değeri var, o kadar yazılım yapılıp satılıyor, lisans satılıyor, reklam satılıyor hepsi faturalı ve kanıtlanabilir. Ben youtube gibi zilliyetliğin kanıtlanması zor olduğu durumlarda mutlaka sözleşme yaparım. Neden alıcı kendini korumuyor şaşkınlığım bu... Bu paralarla dolandırılanlar çok mu kolay kazanıyor bir türlü akıl sır erdiremedim.
Yazılım demedim dikkat ederseniz. Youtube hesabı , Instagram hesabı, Adsense hesabı dedim. Bunlara sen ben diyoruz 5000 TL 10000 TL. Bunun hukukta karşılığı yok sözleşme yapsanız bile.
İneğin tezeğini kurutup 100 gramı 10000 TL yapıyor demek gibi.
Hakime anlatamazsınız bir Instagram hesabının 5000 TL yaptığını.