Hocam sanırsam aramızda illegal kazanç edinenler var yoksa ibanla falan çağırmazlar, forumda da farklı yerlerdede çok fazla ticaretim oldu. Ben şahsım adına yaklaşık 3 yıldır, babamla birlikte 10 yıldır ticaret yaparız banka hesaplarını ben kontrol ederim daha 1 kere çağıran olmadı. E ticaret siteleri ozaman kaba tabirle altına eder. Günde milyonlarca kişi havale eft yolluyor kredi kartı ile alışveriş yapıyor hadi çıksınlar işin içinden. Söylenilenlere göre e ticaret sitesi sahipleri karakoldan ayrılmıyor sanırım.
Hala anlamlandıramıyorsun, Sorun senin yapıp yapmaman değil senle ticaret yapan adamın ne yaptığı önem arz edebiliyor.
1 yıl önce forumda paykasa satan adamın bütün ticaret yaptığı kişiler ifade'ye cağrıldı, Diyelim ki bu adamın gizli bi bahis sitesi var , adam bahis'den yakalandığı için banka dökümleri kontrol edildiğinde o adama para yatıran kişilerin alayı, normal ticaret yaptığı kişilerde ifadeye bahis suçlusu olarak cağrılırlar.
İnstagram'da butik işi yapan birinden bi ürün alıp ifadeye cağrılıp valilik tarafından 8 bin lira bahis cezası yiyen adam tanıyorum sebebi ne biliyormusunuz. O ürünleri satan arkadaş daha önce bi bahis sitesine banka hesabını kiralatmış, Para yatırma işlerini kendi hesabından yaptırdığı için. Sonradan normal legal olarak satış yaptığı kişilerede bahis diye patlıyor bu. Git ifaden'de bunu ben ürün aldım bahis ile alakam yok diye açıklamaya calış bakalım nasıl açıklayacaksın, Hadi açıkladın ne derece kabul edilecek.
Hiç birşey olmayacağını bilsen dahi bu sürec psikolojik olarak insanı yıpratır. Belki bi süre içerisinde yüklü meblanın bulunduğu banka hesabın bloke yiyecek, Sonuçlanana kadar sıkıntıya gireceksin.
hukuki.net gibi platformlarda bunun bolca örneği mevcut size olmamış olması olmayacağı anlamına gelmez hocam.