EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi işinize yaramayan şeyleri bilgi olarak görmemeniz normal
Pardon dostum.. Konuyu dikkatli okumamışım.. Akşam çok uykum vardı. Özür diliyorum.