Bugün aklıma geldi biraz tefekkür ettim, fikri olan varsa aslında güzel bir konu olacağına inanıyorum
Şimdi biliyorsunuz 90'ların sonu 2000'lere yaklaşırken kıyametin kopacağını bahsetmişlerdi. Evet kıyamet kopmadı ama ben bugün 2000 yılından bu yana bir çok olayın ve gelişimi bildiğim kadarıyla düşündüğümde aslında insanoplu 360 derece bir dönüş sağlamış durumda. Misalen, 2000 li yıllardan sonra özellikle teknolojinin hızla ilerlemesi ve genç kesimin eski genç kesime göre farklı bir hal alması gibi durumlar ve ( haya, terbiye, vicdani etkileşimler, sorumsuzluklar, aşırı başarısızlıklar,tembelliğin zirve yapışı ) gibi durumların yüksek oranda arttığını gördüm. Evet yüzyıllardır ufak ufak değişimler tabi ki yaşandı misal matbaanın bulunması ile gelişen sistem gibi. Baktığımız da bu değişimler insanların davranışında çok büyük değişimler yapmamasına rağmen, şuan ki durumda insanlar çok farklı bir hal aldı.
Sizce de (Biz Müslümanlara göre ) 6 günde var olan evren yine 6 günde darmaduman olacaktır ya bu 6 günlük zaman dilimi neye göre? Şuan yaşadığımız zamana mı yoksa farklı bir zaman ölçü birimine göre mi?
Kafam da deli sorular ama 2000 yılından sonra herşeyi çok fazla ve birden değiştiği kanısındayım DELİ DEĞİLİM
http://arsiv.sabah.com.tr/1999/12/31/d01.html