selam , eskiden 25 tl harca 100 tl kuponuyla reklam cıkmıştım şimdi yeni hesapalrdan reklam cıkamiyom eski hesapta 55 tl borç görüküyor onu ödesem reklam cıkarmi yoksa onaylamayami geçer ?
bu durumda bencede mevcut ödediniz mi hocam 225 tl benim ki de