O anlamda değil ki . şikayet almak yani yazmak anlamında. şikayet edenler bize yazacak biz şikayetleri alacağız..

Karesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse şikayet almak istemez. Bence değer kazanmayacak bir alanadı.