Hannibal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seslendirme güzel. ama okuyor gibi değil de anlatıyor gibi devam edersen daha doğal olur. bir de şu arkadaşı fan sesi gibi ses gitmiyor mu?
onun ne sesi oldugunu cözemedigimden yok edemedim de yav. diğer videoda bakacağım