Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapay hocam sanırım. Değmez bence. Erzincan görev yaparken yer altından çıkıyordu. Beypazarı candır. 6LI
Beypazarı 1 numara hocam. Eksik etmem evden. Ama hep 6'lı alamıyorum A101 20'li alınca indirim yapıyor ordan 20'li alıyorum bazen