Merhaba değerli forum üyeleri, iphone telefonumu sattım fakat içinde 1.300 küsür fotoğraf var bilgisayara iTunes indirdim ama bağlıyorum telefonu gözükmüyor. Bu bilgisayara güven diyorum, fotoğraflara izin ver diyorum birsürü foto geliyor (iTunes'de değil normal bilgisayarım'ın içindeki Aygıt klasörünün içinde) ama ondada fotoğraflar açılmıyor. Yardımcı olurmusunuz?