Bugun fox haber haziran sonrasına uzayabilir dedi.
Gerçekten can sıkıcı olmaya başladı
en azından özel araçla hic bir yere uğramadan gidişe Ve gittiği yerde kalma şartı izni verilse
2 kez başvuru reddi aldım hic iyi değilim