Ben diyorum ki geçen sene 100 Ukrayna parası 15 liraydı. Bu sene 25 rl oldu.
Yani bu Türk lirası değer kaybetti demek
Siz diyorsunuz iyi işte TL değer kazandı
Ekonomi bakanı gibisiniz maşallah
değer kazandı demiyorum değerli diyorum. arkadaş değerli yerleri sormuş, farkı çok açık değil mi?