Merhabalar, bana göre yeni başlayan için tek başına bile yapılacak bir meslek ama 2 kişi olsanız daha iyi olur biri siparişlere bakarken diğeri paketleme ve kargolama işine bakabilir ilk etapta zaten işler arttırca devamı gelir çalışan sayısı otomatik yetecegi kadar alınır diye düşünüyorum.