yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Com Ve Net Tarzı Siteler İçin Bir Belge Gerekmiyor Dolayısıyla Hak İddia Edilemez Siz Oradan İçerik Ve Yazılım Kopylamadığınız Süre Dedi

Bunu kim söyledi ise sizin tüm zararlarınızı karşılayacağına dair sözleşme imzalasın, madem o kadar iyi biliyor?

Bilinen bir markanın adını kullanmak zaten başlı başına yüksek bir risk. Bunu kaç kere izah etmemiz gerekiyor, cidden anlamıyorum.

Biz üzerimize düşeni yaptık, sizi uyardık. Gerisi size kalmış.
Anlamadım Şey Ne Bu Tavrınız Bana İzah Etmeni İsteyen Olmadı Kendin Yorum Yapıyorsun Zorla Yaptırılmıyor