Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monster almanızı önermem
Burayı kesinlikle inceleyin.

https://eksisozluk.com/monster-notebook--2581323?p=102

Eskiden fiyatı çok uygundu tercih edilebiliyordu. Şimdi 7 bin civarına dayandı. O da en ucuz modeli.

Yazılım için macbook pro önerirdim ama oyun oynayamazsınız.
Windows tabanlı pc olarak daha iyi markaları tercih etmenizi öneririm.
Macbook almayı düşünmüyorum dediğiniz gibi windows olmasını istiyorum onun için tercihiniz var ise incelemek isterim duruma göre 20.000 tl ye kadarda bakabilirim.