bunun en büyük sorumlusu devlet değilmidir? ne denetleme var ne kontrol. lanet olası firmalar düzgün hizmet vermediği gibi sürekli vatandaşı mağdur ediyor. taşınma falan durumlarında hesabı kapatırdığın halde kapamayıp gizlice 11 ay fatura gönderip arkasından haciz gönderiyorlar türkcell digitürle 400 bin abone icralık olmuş şaka gibi. türk telekomda 1 milyonu geçmiş icralıklar. kimse 50 tl lik fatura için icralık olmaz. firmaların çakallığı yüzünden oluyor bunlar.