Bayraminiz mubarek olsun,
En son 400 TLye hetznerden sunucu alip e-ticaret siteme manuel pinleme ile trafik cekmeye calistim suan sadece 30 hesaptan gunluk 100 hit aliyorum bu rakam cok az benim icin ve herhangi bir satis olmadi.
Size sorum son 500 liram kaldi yeni bir proje baslatacagim sizce, tokenli hesaplar alip pinleme mi yaptirmaliyim yoksa pinrobots gibi bir sistem kullanip pinleme yapmalimiyim. Token hic kullanmadim o yuzden korkuyorum hesaplar shadowa duser diye, pinrobotsta vds falan derken masrafli bir sistem 30 tane hazir proxyim de var. sizce hangisi mantikli olur?