Tokio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde katılalım bari, teşekkürler.
Hayırlı Bayramlar.
Ben işBankası sandım kusura bakmayın EnPara hesabı hiç kurmadım İşBankası olsaydı güzel olurduda maalesef, teşekkürler vermiş kadar oldunuz diyelim.
Hayırlı Bayramlar.