pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu reklam giderleri için bu şekilde hocam. Çünkü reklam giderine ekstra olarak KDV ödemek gerekiyor.
Ama mesela bir yerden faturalı hizmet aldınız bu faturada KDV dahildir. Bu faturayı gider olarak gösterirseniz KDV kısmında da kar etmiş olursunuz. Çünkü KDV ödeyeceğiniz tutar miktari azalacak. Gider gösterdiğiniz fatura içinde ekstra ödeme yapmayacaksınız. göstermezseniz vergiye tabi tutar artar ve fazladan vergi ödemiş olursunuz.
google türkiye de servisi olmadığı için fatura kesmiyor makbuz veriyor mecbur biz ödüyoruz %18 ini o yüzden böyle dedim
ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamı gider gösterip göstermemek size bağlı değil mecbur göstericeksiniz bugün sorun çıkmaz yarın kat ve katını isterler sonuçta Cb kararnamesi var.
teşekkür ederim değerli bilgilendrmeniz için