Tekrar tekrar okudum bu sefer anladım sanırım

Gider göstermeniz KDV konusunda avantajı olmasa bile gelir vergisi hesaplarken vergiye tabii tutarı düşüreceği için avantaj sağlar. Sürekli gelir göstermeyin ilerde sorun yaratabilir, giderlerinizi de bildirin mutlaka.
Bu reklam giderleri için bu şekilde hocam. Çünkü reklam giderine ekstra olarak KDV ödemek gerekiyor.
Ama mesela bir yerden faturalı hizmet aldınız bu faturada KDV dahildir. Bu faturayı gider olarak gösterirseniz KDV kısmında da kar etmiş olursunuz. Çünkü KDV ödeyeceğiniz tutar miktari azalacak. Gider gösterdiğiniz fatura içinde ekstra ödeme yapmayacaksınız. göstermezseniz vergiye tabi tutar artar ve fazladan vergi ödemiş olursunuz.