sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen türkiyenin en büyük e ticaret şirketisin. Senin maalesef kurumsal fatura kesemiyoruz demen lazım Kurumsal fatura yok diyince bizim mahalledeki tüpçü emmi aklıma geldi
Bende bi şirket ile değil serseri ile konuşuyormuşum gibi hissettim. Birde dikkat ettiyseniz konuştuğum kişi bayan...



kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal fatura yok.
-Trendyol
Bugün tamda trendyolda mağaza açıyordum, soranlara cevabım:

-Trendyol yok.