SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar.
Ramazan bayraminiz mubarek olsun.
Düşen 3 domain kaydettim.
3 domainde da ve pa değeri çok iyi ve bu domainlerden faydalanmak istiyorum.
Benim bir sitem var. Bu site için, bu 3 domaine nasil bir baglanti kurabilirim.
kardeşim öncelikle yeni aldığın 3 domaine de birer site kuruyorsun daha sonra 301 yönlendirmeyla ana sitene yönlendiriyorsun. Anladığım kadarıyla DA ve PA'dan yararlanmak istiyorsun bu şekilde yapabilirsin