Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura olması önemli değil, hesap ekstresi ile reklam harcamalarını gider olarak gösterebilirsiniz. O ekstre için ne kadar vergi ödemişseniz o miktarda vergi indirimi alırsınız. Muhasebecinizden detaylı bilgi alabilirsiniz.
yok gösterme konusunu sormadım zaten gider gösterirsem faydası olurmu yani onu sordum