NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarayıcı ön belleğini temizleyin hocam. Olmadı modemede restart atın.
basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam biraz garip bir olay ama biraz beklemeniz gerekiyor. Yukarıdaki arkadaşın taktiği de işe yaramazsa başka çareniz yok diyebilirim.
ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vpn ile girebiliyorsanız normal giremiyorsanız demek ki ns ler oturmamış. Beklemeniz gerekli yada cmd ile ipinizi resetleyin.
Çok teşekkür ederim bilgiler için bir sorum daha var site ssl sertifikalı kuruldu ve güvenli değil yazıyor. onu nasıl düzeltebilirim