Yaptıkları yanlış bir şey değil.
Spor sitesi diye başka bir şey paylaşamayacak mı?
Sadece kendi açımızdan bakıyoruz tüm olaylara.
Ayrıca gazeteciliğin sona doğru yaklaştığı bu zamanlarda şirketlerin başka bir şansı kaldığını da sanmıyorum.
Bu konuda haber sitelerinin yaptığı tek yanlış başkasının makalelerini kullanmak oluyor.
Onu da çözseler yaptıkları şey tamamen doğru ve şikayet edilemez olacak.