ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yaşında çocuğa (yaşını bilmiyordum) 200 TL para kaptırdım dava açtım 18 yaşına gelince 1 küsur milyar artı 1 yıl hapis cezası almış.
Bende yakın zamanda 1.500 tl kaybettim nerden nasıl şikayetçi olabiliriz? Cezasını çeksin