Arkadaşlar selamlar, 2.defa oldu'da bir sormak istedim müşterimin sitesi 2.defa olmak üzere veritabanı tabloları silindi WARNING adında'da tablo bırakıldı token veriyor siteye girip 0.06 BTC ödeme istiyor Allah'tan yedek alınıyor sitenin sorun yok'da bu şeyden korunma yöntemi var mıdır ? ve birde bu saldırı yazılım tarafında mı gerçekleştiriliyor yoksa sunucu tarafından mı ? hiç araştırmadım'da bugüne kadar pek bilgim yok bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.