yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben marka sahibi veya avukatı olsam asla buna inanmam, siz de kendinizi onların yerine koyun ve az empati yapın biraz.

İnanırmısınız?

Maalesef bu fırsatçılıktır. Bir marka var ve siz onun bilinilirliği ile bir kazanç sağlama peşindesiniz.

Kanunlar bazında bakıldığında maalesef hiç masum bir hareket değildir.

Bu yüzden marka hukuku hakkında bilgi sahibi olmanızı önerdim zaten.
Fikirleriniz İçin Teşekürler