yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35. ve 36. sınıflarda tescil edilen bir markanın net uzantısını almak ne kadar doğru bilemedim.

Sizce marka sahibinin net uzantısını almaya parası mı yok ki almadı?

Böyle heves edenlerden para koparmak için almıyorlar zaten ama hala marka sahibinin domain almaya ihtiyacı olmadığını öğrenemedi maalesef çoğu insan.

Marka sahibine net uzantısını teklif ettiğiniz an geçmiş olsun zaten; fırsatçılık nedeni ile domaini yayına almanıza engel olurlar.

Biraz marka hukuku hakkında bilgilenmenizi öneririm.
Yanlız Amacımız Fırsatçılık Değildir Burda Bu İşi Yapan Domain Alsat Veya Backorder Yapan Arkadaşlarımızda Var Arkadaşların Ekmek Parası Bu