Bence çok güzel hacım. marka olmuş akranları var onlardan daha akılda kalıcı kesinlikle. hizmet veya ürün 10 lira olmak zorundamı diye düşünmene gerek yok. Öyle takılanlar olmu diye söylüyorum. hangi onluk diye domaine sahip site 10 a takılmışki. Bütçe ayırıp markalaş bence
Aynı Fikirdeyim Şuanda
İş yapmaz, fırsat gibi görünen ancak maalesef boş bir heves olarak kalacak bir hamle.
Anladım Teşekür Ederim
.com uzantısı ile aktif bir proje var hocam bu yüzden aynı sektör düşünüyorsanız çok zor.
Farklı bir sektör olarak indirim ile 10₺ye satılacak,satılan ürünleri listeleyebileceğiniz bir sistem olabilir.
Açık Artırma Olarak Düşünülüyor Şuanda
2 ay sonra avukatlar mail atar, aksiyona gerek yok, yaparsan mesela en iyi on araba en iyi on telefon vb.. liste yazılar girebilirsin
Beklemedeyim
Teşekürler
.com kullanımda ise bize pek söz kalmıyor hocam. İyi çalışmalar...
Sağolun Allah Razı Olsun
Hocam satmanızı öneririm ben de
Düşünceniz İçin Teşekürler