Bence çok güzel hacım. marka olmuş akranları var onlardan daha akılda kalıcı kesinlikle. hizmet veya ürün 10 lira olmak zorundamı diye düşünmene gerek yok. Öyle takılanlar olmu diye söylüyorum. hangi onluk diye domaine sahip site 10 a takılmışki. Bütçe ayırıp markalaş bence