aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence telifle ilgili bir sıkıntı çıkar mı? Önce bunu araştırmanızı öneririm hocam.
Bunun İçin R10 Arkadaşlarla Marka Araştırması Yapcam