Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük konuşmayın hocam derim bian dalgınlıkla gidebilir. Twitter de çok hesap kasan var ve hepsi r10 tarzı forumlarda üye değil tam bilmiyorlar
biz bunları cocukken yapiyoduk