Entegrasyonu bilmiyorum ben url olarak ekleyip resim içine veya php içine gömüyordum tıkladığında ödeme kısmına gidiyordu müşteri entegrasyona gerek görmedim.%2.99 Komisyon yazıyor sitelerinde Sanırım haftalık olarak ödeme yapıyor olması gerek