Hocam nerdeyse artık sXe devri bitti ya adamlar sXe dosyasında bile hile açmaya başladılar şurda biri ile oyun oynuyorsunuz en güvendiğiniz adamdan hile çıkıyor bunun önüne geçilemiyor en güvenlikli serverde bile ben hile gördüm yani imksanız gibi birşey hilesiz bir yerde oynamak eğer çok hilesiz istiyorsanız tavsiyem şu yönde bir pro klanına girin ve orada takılın yaşları büyük insanlar olursa hile açma olasılıkları düşük olur genellikle zaten hileleri küçük çocuklar açıyor ben bir klandayım ve klanda şuan hile kullanan yok sürekli olarak tw sorumluları ansızın tw kontrolu yapıyorlar bazı WarGods gibi programlar ile pc tarıyorlar genellikle klana yeni katılan veya userler hile oluyor onlarda klan adminleri tarafından specte izlenip en kısa sürede banlanıyor yani yoksa user olarak tek takılırsanız çok hileye denk gelirsiniz.