Ne yazikki elektrik faturalarini, internet faturasini odeyemeyip ya da daha once hic pc/telefon eline almamis binlerce aile mevcut. Ben o ailelere yardim yapmayi daha dogru buldugum icin askida faturayi kullandim. Umarim forumdan ihtiyaci olan birisi cikar. Allah kabul etsin.
Pek araştırdıklarını düşünmüyorum kendiniz belirleyip yardım yapın bence ihtiyacı olmayanlarda oraya fatura gönderiyor maddi durumu sizden daha iyi birisinin faturasını ödemiş olabilirsiniz.