Merhaba Kolay Gelsin Değerli r10 Üyeleri Elimde Bir Adet Panelli Script Bulunmaktadır Script İse Eski Versiyon Admin Lte Teması İle Entegreli Ben Bu Temayı Değiştirmek İstiyorum Elimde Bootstrap Teması Mevcut Ve Elimdeki Temayı Eskisi İle Değişip Tema Giydirmesi Yaptırılacaktır Konuya Hakim Olanlar İşinde İyi Olanlar İletişime Geçerse Sevinirim Teşekkürler